יבוא מוצרים וכלים חד פעמיים מטורקיה 2018-04-15T10:14:30+00:00

יבוא מוצרים וכלים חד פעמיים מטורקיה

רוצה לייצר אפיק הכנסה מיבוא מוצר שהנו קל ופשוט לתחזוקה? מעוניין להיות חלק מתעשיית האירועים וועדי העובדים בישראל מבלי להתמקצע באומנות, אדריכלות או תאורה? זקוק למוצר שרמת המיומנות הנדרשת לו קלה ויחד עם זאת כמות המבקשים אותו רבה לאין ערוך?

אם אתה זקוק לעבודה קלה, המתבססת על יבוא מוצר פשוט ויעיל אשר נדרש לאירועים רבים בארץ, יבוא מוצרים חד פעמיים מטורקיה הוא בדיוק בשבילך! יבוא כלי אוכל כמו צלחות, כוסות וסכו"ם טורקי הוא נכס בל יתואר עבורך. עוסק כבר ביבוא המוצר? מומלץ לחבור לחברת סחר שתייעץ לך, תמצא עבורך את הספקים הזולים מכולם ואת הכלים החד פעמיים המיוחדים והמעוצבים ביותר לרווחת קהל לקוחותייך.

קובלט סחר בע"מ – החברה המתמחה ביבוא מטורקיה ויצוא לטורקיה

כלים חד פעמיים מיוצרים גם מישראל: מהן הסיבות לייבא אותם?

אירוע מעוצב הוא המטרה של כל בעל שמחה או מנהל אירועים, והכלים החד פעמיים שנמצא עבורכם לא יסתכמו בעוד כוס קלקר לבנה או עוד צלחת פלסטיק מחוספסת שרובנו כבר למדנו להכיר.
הכלים החד פעמיים המיוצרים בישראל ניתנים לזיהוי מיידי, דבר הנובע ממספר יצרנים מצומצם ששמותיהם ידועים לרובנו ממילא. האדם הפרטי כבר יודע מה צפוי לו ובאיזה עיצוב הוא יקבל את הכלים שלו. לעומת זאת, אם תחברו לוועדי עובדים ותשלחו להם הצעת מחיר לכלים חד פעמיים, מלווה בתמונה מרהיבה של המוצר, היופי עושה בסופו של דבר את שלו, הלקוחות יאהבו את המוצרים וגם הסוחרים סופם להתפתות ולקנות ממך.

גם למחיר עשויה להיות השפעה

רוצה לייבא מוצרים חד פעמיים פשוטים ובזול? גם זו אפשרות העומדת בפניך.
נכון, ההיגיון אומר שמוצר מקומי ישראלי צריך להיות זול יותר, אבל בכל הקשור למסחר בפועל ההיגיון מזמן לא משחק תפקיד. במילים אחרות, ישנם מקרים בהם כלים חד פעמיים מטורקיה יותר זולים מהתצרוכת המקומית אם היבואן קיבל תנאי יבוא מועדפים עם מחירי רצפה, ותשלום מכס נמוך בכניסה לישראל.

מה צריך לעשות כדי להבטיח יבוא מוצלח של כלים חד פעמיים מטורקיה?

אנו ממליצים לא לנסות לעשות את זה לבד, אלא לחבור לחברת סחר בינלאומי המתמחה בסחר הטורקי. החברה הזו מכירה על בוריו את השוק הטורקי בכלים חד פעמיים, יודעת למצוא את המוכרים שידועים כישרים עם ישראלים, ומספקים להם מחיר הוגן. היא גם תדע למצוא את הכלים להם אתה זקוק: אם הבטחת ללקוח שלך כלים מעוצבים ודקורטיביים אנו נמצא ספק המתמחה בהם, ואם הבטחת ללקוח כלים רגילים במחירים טובים, נפעל למימוש יבוא מסוג כזה.

קובלט סחר בע"מ – יבוא מוצרים חד פעמיים מטורקיה עם ניסיון רב בשוק המקומי

החברה מתמחה באיתור היצרנים המועדפים, שיספקו את המחירים הנוחים ביותר בתמורה לכל מוצר: כלים חד פעמיים סטנדרטיים וכלים חד פעמיים מעוצבים כאחד. החברה לא תסתפק באיתור אלא גם תלווה אותך למשך כל ההליך עד להגעת המוצר ליעדו – כלומר אליך.

נשמח לייעץ ולסייע לך בכל הנוגע ליבוא מוצרים וכלים חד פעמיים מטורקיה

יבוא כוסות חד פעמיים מטורקיה | יבוא צלחות חד פעמיים מטורקיה | יבוא סכו"ם חד פעמיים מטורקיה