יבוא ביצים מטורקיה 2018-04-15T10:09:45+00:00

יבוא ביצים מטורקיה

אמנם, ברוב ימות השנה מדינת ישראל מייצרת לעצמה את רוב הביצים הנצרכות, כמות אשר מגיעה לכ – 2 מיליארד ביצים בשנה. יחד עם זאת, ישנן תקופות בהן הביקוש עולה על ההיצע, בעיקר בתקופות של חגים כמו פסח ראש השנה ולכן בתקופות הללו משרד החקלאות מאשר לבצע יבוא ביצים מטורקיה, וממדינות נוספות באירופה בכדי שלא ליצור חוסר. בתקופות הללו ישנה הזדמנות עצומה וחד פעמי לכאלו שמעוניינים לעסוק בתחום יבוא ביצים מטורקיה. הם יכולים לייבא ביצים במחירים זולים יותר, ולמכור אותם בארץ ברווח מרשים, מה שהופך את התחום של יבוא ביצים מטורקיה לתחום בו ישנם יותר ויותר מתעניינים מידי שנה.

לבצע את הייבוא בצורה נכונה

בכדי לעסוק בתחום של יבוא ביצים מטורקיה ישנם כללים וחוקים רבים אשר על היבואן להכיר. לדוגמא, כחלק מהשקיפות הצרכנית היבואנים מחויבים ליצור סימון על הביצים של הארץ ממה יבאו אותם. בנוסף, הביצים חייבות לעמוד בקריטריונים נוקשים ומחמירים עליהם מפקח משרד החקלאות ווטרינר ממשלתי. לכן, יבוא ביצים מטורקיה הוא לא דבר כל כך פשוט וקל ולא כדאי לבצע אותו לבד. אם אתם רוצים לייבא ביצים מטורקיה באופן מוצלח ויעיל, כדאי מאוד שתפנו אל חברת קובלט סחר בע"מ אשר מעניקה שירותים ליבואנים אשר מעוניינים לייבא מוצרים שונים מטורקיה, ומסייעת לכם לבצע את התהליך בצורה הרבה יותר פשוטה וקלה.

ליווי מקצועי לאורך כל התהליך

חברת קובלט סחר בע"מ מעניקה ליבואנים שלה ליווי מקצועי לכל אורך תהליך הייבוא וכך מאפשרת להם לבצע את התהליך בצורה הרבה יותר טובה. לחברה 4 סניפים ברחבי טורקיה והיא יכולה לסייע לכם במציאת ספקי הביצים הטובים ביותר שיעמדו בכל דרישות משרד החקלאות, היא יכולה להעניק לכם ייעוץ מקצועי בנושא יבוא ביצים מטורקיה מתוך הניסיון הרב שלה בתחום, היא יכולה לבצע משא ומתן עבורכם מול הטורקים ואפילו לפקח על המכולה עצמה באמצעותה תייבאו את הביצים.

מתי אפשר לייבא ביצים מטורקיה?

חשוב שתדעו כי יבוא ביצים מטורקיה לא ניתן לבצע בכל שלב שרוצים. משרד החקלאות מאשר יבוא ביצים מטורקיה רק לאחר המלצה של מועצת הלול ובעקבות חוסר צפוי ולכן זו לא מלאכה שתצטרכו לעסוק בה לאורך כל השנה, מה שהופך אותה להרבה יותר משתלמת. אולי יהיו לכם כמה שבועות קדחתניים אך בעזרת קובלט סחר בע"מ והצוות המקצועי שלה השבועות הללו יעברו במהירות רבה ותוכלו ליהנות מהרווחים על היבוא שביצעתם בתוך זמן קצר.

כמובן, כדאי לכם לשמור על קשר רצוף על חברת קובלט סחר בע"מ וכך להתחיל תהליך יבוא חדש בכל פעם שיאושר במהירות רבה ולפני המתחרים. כך אתם יכולים להיות בטוחים בכך שאתם בידיים טובות ויש מי ששומר ומפקח על העבודה שאתם מבצעים, גורם מקצועי שידאג לכך שיבוא ביצים מטורקיה יבוצע על הצד הטוב ביותר – מבלי חריגות שיעלו לכם ביוקר לאחר ההגעה לארץ.