יבוא עגבניות מטורקיה 2018-04-15T10:10:45+00:00

יבוא עגבניות מטורקיה

למי שזוכר, ברבעון האחרון של שנת 2015 חל מחסור חמור בעגבניות, ובעקבותיו עליה חדה מאוד במחירים. לכן, באוקטובר 2015 הוחלט לאפשר יבוא עגבניות מטורקיה ללא הגבלה במטרה לפתור את המשבר הזה, לצמצם את החוסרים ולהוריד את המחירים. מדובר בהחלטה מהפכנית מאוד,. שכן עד להחלטה זו לא היה נהוג לייבא ירקות לישראל בכלל, וההחלטה הזו הפכה את תחום יבוא העגבניות מטורקיה למושך ומשתלם עבור משקיעים רבים. חשוב להבין כי אמנם יבוא עגבניות מטורקיה עלול לפגוע בחקלאות הישראלית, אך מהצד השני הוא טוב מאוד לצרכנים אשר יכולים לרכוש עגבניות במחירים הרבה יותר הגונים וסבירים.

מהיכן בטורקיה מייבאים את העגבניות?

ישנם כמה מקומות בטורקיה מהם ניתן לבצע ייבוא של עגבניות, ולכן אם אתם רוצים להתחיל לעסוק ביבוא עגבניות מטורקיה כדאי לכם לפנות אל חברת קובלט סחר בע"מ אשר לה 4 סניפים ברחבי טורקיה והיא תסייע לכם למצוא את המקומות הטובים ביותר מהם תתחילו לבצע את הייבוא – מקומות אשר מספקים עגבניות באיכות גבוהה, ובמחירים נמוכים יחסית ותחרותיים מאוד. אל תנסו לבצע את העבודה הזו לבד. התקשורת מול הטורקים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם ולמצוא את המקום הטוב ביותר ממנו תוכלו לבצע את הייבוא יכול להיות קשה מאוד, ולקחת לכם זמן רב.

לעומת זאת, הצוות המקצועי של קובלט סחר בע"מ יוכל לבצע את המשימות הללו בצורה הרבה יותר טובה עבורכם וכך לאפשר לכם ליהנות מיבוא פשוט יותר, והרבה יותר מוצלח.

אנשי קשר בטורקיה

חברת קובלט סחר בע"מ מעמידה לרשותכם נציגים אשר נמצאים בטורקיה באופן קבוע וכך יכולים להעניק לכם שירות מידי לכל צורך או בעיה. הם יכולים להיות הנציגים שלכם מול היצרנים, לנהל עבורכם משא ומתן, לפתור בעיות ולנהל משברים ובכלל, לשמש גורם מקשר בניכם לבין טורקיה בצורה הטובה ביותר. בצורה הזו כל יבוא בו תעסקו, בין אם זהו יבוא עגבניות מטורקיה, ובין אם זהו יבוא מסוג אחר, יבוצע באופן יעיל ונוח ותוכלו ליהנות מרווחים נאים בזכותו, מבלי לעבוד כל כך קשה על כך.

מתי כדאי לייבא עגבניות?

יבוא עגבניות מטורקיה ניתן לבצע בכל עונות השנה, ללא הגבלה, אך אם אתם לא רוצים לעסוק בכך באופן קבוע, כדאי לבצע ייבוא כזה בתקופות בהן ישנו צורך גדול יותר בעגבניות כמו לפני חג הפסח, ראש השנה וכדומה. לפני החגים הללו ישנו ביקוש גדול מאוד בשוק ולכן, אם תייבאו בזמנים כאלו תוכלו ליהנות מרווחים מרשימים ומהצלחה גדולה של היבוא.

כמובן, במקביל אתם יכולים להמשיך ולבצע יבוא עגבניות מטורקיה במשך כל השנה, ואולי רק להפחית כמויות לעומת תקופות בהן הביקוש גדול יותר. דעו לנוע עם השוק ולזהות את הביקוש הצפוי, כך תוכלו להצליח עם יבוא עגבניות מטורקיה ללא כל בעיה.

לפרטים נוספים, פנו כעת ונשמח להעמיד לרשותכם את הניסיון שצברנו בתחום!