איתור יצרנים בטורקיה 2021-01-26T09:04:21+00:00

איתור יצרנים בטורקיה

ההחלטה לייצר מוצרים בטורקיה בדרך כלל מתבררת כהחלטה עסקית נבונה ומשתלמת. הרמה של המוצרים המיוצרים בטורקיה היא גבוהה ועלויות הייצור הן נמוכות. הודות להסכם הסחר החופשי בין ישראל לטורקיה ולקרבה הפיזית של שתי המדינות, יבוא מוצרים המיוצרים בטורקיה לארץ הוא פשוט וכדאי. מעבר לכך, המיקום הגיאוגרפי של טורקיה הופך אותה לנקודת מוצא מצוינת ליצוא למדינות רבות באירופה וברחבי העולם. בניגוד לייצור בסין לדוגמא, הקרבה הפיזית של היזם הישראלי למפעלים מאפשרת בקרה ושליטה טובה בתהליכי הייצור ומפשטת בעיות רבות היכולות להיווצר עקב המרחק.

דגל טורקיה וישראל

איתור יצרנים בטורקיה בדרך המשתלמת ביותר עבורך

כמובן שהדבר הקריטי ביותר בעת ייצור או ייבוא של מוצר הוא איתור היצרנים. איתור יצרנים בטורקיה הינו תהליך מסובך אשר יכול לדרוש מכם לשהות לתקופות ארוכות במדינה תוך שאתם מנסים להגיע אל אנשי המפתח הנכונים. חברת קובלט סחר בע"מ מסוגלת לאתר, לקשר ולתווך בינך לבין היצרנים בטורקיה. בצורה זו ניתן לחסוך זמן יקר ולהגיע לאפשרות המתאימה ביותר לעסק שלך. מעבר לכך, הקשרים והנציגים המקומיים של קובלט סחר בע"מ יוכלו לסייע לך לכל אורך ההתקשרות שלך עם היצרנים בטורקיה.

כל הכלים והיכולות שלנו עומדים לרשותך

רשת הקשרים הרחבה שיצרה לעצמה קובלט סחר בע"מ במשך השנים תוכל לסייע לך לגשר על הפערים התרבותיים והגיאוגרפיים בעת איתור יצרנים בטורקיה ולדאוג כי האינטרסים שלך מוגנים. אנו מארגנים סיורים במפעלים ובתערוכות מקצועיות רלוונטיות בכדי לוודא כי ההתאמה בינך לבין היצרן היא אופטימלית ושהיחסים העסקיים ביניכם יהיו יציבים ופוריים.
בין אם המטרה שלך היא לייצר מוצר ייחודי או רק לייבא מוצר המיוצר בטורקיה, אנו נוכל לעזור לך באיתור יצרנים בטורקיה אשר יתאימו לעסק שלך ולדרישות הלקוחות שלך.

זה הזמן ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר – ולהתחיל לעבוד.