איתור שווקים בטורקיה 2021-01-26T09:09:25+00:00

איתור שווקים בטורקיה

טורקיה מונה כיום כשמונים מיליון תושבים, יותר מפי עשר מאשר אוכלוסיית ישראל, וכמובן שכמות כה גדולה של אנשים פותחת אפשרויות עסקיות רבות. קהל היעד במדינות הללו יכול להיות גדול פי כמה ממספר הלקוחות הקיימים שלך בארץ. מגוון רחב של מוצרים מיוצא מישראל לטורקיה והיא למעשה המדינה השלישית בגודל היקף היצוא מישראל אחרי ארה"ב וקנדה.
בשנת 2014 היקף זה עמד על כ-2.4 מיליארד דולר, סכום המראה על עלייה של מעל לשישה אחוזים לעומת השנה הקודמת. בעזרת שירות הפותח את הערוץ הזה יוכל גם העסק שלך ליהנות מן הפירות של יצוא לטורקיה. איתור שווקים בטורקיה יאפשר לך לייעל את הטמעת המוצר שלך בחברה הטורקית ולהבטיח את הצלחתו.

דגל טורקיה וישראל

מה כולל איתור שווקים בטורקיה

איתור שווקים הינו תהליך בו המומחים שלנו בוחנים את דרך כניסת המותג או המוצר שלך לחברה מסוימת והיכן נמצא קהל היעד האופטימלי שלך. לתהליך זה ישנם מספר שלבים והוא דורש הכרה עמוקה של האוכלוסייה והתרבות המקומית לצד רשת של קשרים עסקיים ואנשי מפתח. הודות לתהליך של איתור שווקים בטורקיה אנו יכולים לזרז את כניסת המוצר שלך לשוק הטורקי ולהעלות את האפקטיביות של קשרי המסחר שלך, במילים אחרות, איתור שווקים מאפשר לך למכור יותר בפחות זמן על ידי פנייה לאוכלוסיות הרלוונטיות. כאשר מתחילים לשווק בארץ גדולה ולא מוכרת, מומלץ מאוד לעשות איתור שווקים ולתכנן אסטרטגיה שיווקית מוכוונת קבוצת יעד.

למה קובלט סחר בע"מ

כי לנו רשת הקשרים, המוניטין והניסיון אשר יוכלו לספק לך את המידע האמין והמדויק ביותר ולסייע לך בהבנת ההבדלים התרבותיים והחברתיים בין ישראל לטורקיה. אם השאיפה שלך היא להגדיל את קהל הלקוחות שלך ובכך את הרווחיות של העסק שלך, בעזרת איתור שווקים בטורקיה נוכל לצייר לך את הדרך לשם. עכשיו זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר טלפוני ולפתוח את העסק שלך בפני שמונים מיליון אנשים נוספים.