השקעות נדל"ן בטורקיה 2019-07-22T16:57:32+00:00

השקעות נדל"ן בטורקיה

עד לפני כמה שנים טורקיה הראתה עלייה חדה ורציפה במחירי הנדל"ן וקצב הבנייה בה היה מהיר, כרגע אנו רואים האטה והמצב הכלכלי במדינה גורם לבעלי נכסים רבים לרצות למכור. הירידה במחירי הנדל"ן בטורקיה פותחת הזדמנויות כלכליות אשר יוכיחו את עצמן כמשתלמות ורווחיות ביותר. אנשי עסקים ויזמים רציניים מבינים שכאשר המצב הכלכלי במדינה הוא ירוד, זה הזמן לרכוש נכסים.

בדיוק כפי שבשוק המניות – המטרה היא לקנות את המניה לפני שהמחיר שלה עולה, כרגע העלות של הנכסים בטורקיה היא זולה בהרבה מהערך הפוטנציאלי שלהם וההשקעה – משתלמת! השקעות נדל"ן בטורקיה, בעיקר בתקופה זו, הן מומלצות ומתאימות לאנשים המחפשים השקעות עם פוטנציאל גדול בעלות נמוכה.

היתרונות בהשקעות נדל"ן בטורקיה

היתרון הגדול ביותר כרגע בהשקעות נדל"ן בטורקיה הוא שהן מתאימות ליכולות הכלכליות של כל אדם. יזמים מבוססים משקיעים סכומי כסף גדולים ורוכשים מספר רב של נכסים בעוד אנשים המחפשים השקעות קטנות יותר משקיעים בנכס אחד או שניים. המחירים של הנכסים לא משקפים את הרמה שלהם וככל שהמצב בטורקיה יתאזן כך העלות שלהם תתקרב לערכם האמיתי. מעבר לכך, בעת רכישת נדל"ן בטורקיה ניתן לבקר ולבחון את הנכס בקלות ובמהירות, זאת בניגוד להשקעות במדינות רחוקות יותר כגון ארה"ב או אפילו מדינות רבות באירופה.
בכדי שיהיה לך איזה שהוא מושג לגבי טווח המחירים, ניתן לרכוש דירת ארבעה חדרים בגודל של כמאה מטרים באזור נחמד באיזמיר במאתיים וחמישים אלף שקלים בלבד.

כנסו לאתר ישראל-טורקיה השקעות בנכסים ודירות נופש בטורקיה

מחירי הנדל"ן בשפל

מאז 2010, טורקיה ידעה צמיחה כלכלית מרשימה, דבר שהביא לבניה מואצת בכל רחבי טורקיה, אך בשנים האחרונות, נוצרה האטה בקצב הצמיחה, הבניה ואחריה האטה יצרה היצע נכסים עצום, לצד צורך במזומנים של היזמים – מה שגורם למחיר הנכסים לצלול מטה מטה.

השקעות לא רק לעשירים

ההזדמנות להשקעה בטורקיה מאפשרת למי שיש לו כמאה מאתיים אלף ש"ח ומחפש אפיק השקעה מניב עם סבירות משמעותית להשבחת ערך הנכס בתוך כמה שנים.
הריבית בארץ עומדת על כמעט אפס, הסיכוי לרכוש נדל"ן למי שאין בידו סכומים גבוהים כמעט זהה.

טורקיה היא יעד מעניין ואטרקטיבי למשקיעי נדל"ן ישראלים. קובלט סחר בע"מ מתווכת ומאפשרת השקעות נדל"ן בטורקיה כבר שנים רבות, יש לנו מגוון רב של נכסים במחירים שונים ואנו מסוגלים להציע לך את הנכס אשר יתאים ביותר לדרישות והציפיות שלך. עכשיו זה הזמן שלך ליצור אתנו קשר טלפוני ונשמח לסייע לכם במציאת הנכס המתאים לכם, ולעניין אתכם בהזדמנויות חדשות המחכות לך מעבר לים. ונשמח לסייע לכם במציאת הנכס המתאים לכם.