יבוא רהיטים מטורקיה 2021-01-26T09:10:40+00:00

יבוא רהיטים מטורקיה

לאיזה שירות נזקק יבואן המבקש לייבא רהיטים מטורקיה? מהם הקריטריונים להצלחת הליך יבוא רהיטים מטורקיה עבור היבואן? כיצד היבואן יוכל להבטיח שהוא בחר במסלול היבוא הנכון בעבורו?

המפתח לכל השאלות שבפתיחה טמון בחברת סחר עולמית המתמחה בשוק הטורקי. חברה שכזו נותנת ייעוץ ליבואנים ומספקת להם כל מה שהם צריכים לדעת על מנת להתחיל לייבא רהיטים, מזרנים, סלונים מטורקיה.

קטלוג רהיטים של חברת SEIZ

אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג של חברת SEIZ

רהוט גן מעוצב ממתכת, כיסאות ושולחנות למסעדות, כיסאות ושלחנות לבתי קפה,

קטלוג רהיטים של חברת NIL

אנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג חברת NIL

סלונים, ספות, חדרי שינה, מיטות, מזרנים ועוד…

קטלוג רהיטים מטורקיה

איתור יצרנים פוטנציאליים

החברה תספק ליבואן מידע על יצרנים טורקיים פוטנציאליים הניחנים בתכונות הבאות: ייצור מוצרי איכות שנבדקו בקפידה ועמדו בתקנים אירופיים, טורקיים מקומיים ואינם עומדים בסתירה למכון התקנים שלנו בישראל. כמו כן, החברה תוודא שמדובר ביצרן אמין, שמספק את הסחורות בזמן, ואשר ניתן לסמוך על מילתו.

המפתח לכל השאלות שבפתיחה טמון בחברת סחר עולמית המתמחה בשוק הטורקי. חברה שכזו נותנת ייעוץ ליבואנים ומספקת להם כל מה שהם צריכים לדעת על מנת להתחיל לייבא אבן, שיש וחיפויי קיר מטורקיה.

ליווי המשא ומתן מול היצרנים

חברת הסחר תשתמש בניסיונה בשוק הטורקי על מנת ללוות את המשא ומתן של היבואן מול החברה שאותרה עבורו. תהליך זה יבטיח מחירים נוחים, אספקה מהירה בתנאים מועדפים, וכמובן – המשכיות בקו הייבוא: הלקוח יוכל להמשיך לייבא מהספק הטורקי שאותר עבורו באותם מחירים ובאותם תנאים לאורך פרק זמן משמעותי.

המפתח לכל השאלות שבפתיחה טמון בחברת סחר עולמית המתמחה בשוק הטורקי. חברה שכזו נותנת ייעוץ ליבואנים ומספקת להם כל מה שהם צריכים לדעת על מנת להתחיל לייבא אבן, שיש וחיפויי קיר מטורקיה.

פיקוח על הגעת המוצר

חברת הסחר תסייע ליבואן לשחרר במהרה את המוצר מהנמל בו היא נמצאת, ותוודא מול היבואן שהסחורה שהובטחה לו היא אכן זו שהגיעה. במידה והתעוררו בעיות, חברת הסחר תסייע ליבואן ליצור שר מחדש עם היצרן בטורקיה לטובת החלפת המוצרים שהתקבלו.

סוגי רהיטים מיובאים

אנו מציעים מגוון רחב של רהיטים בקידמת העיצוב:

סלונים

ספות

מיטות

מזרנים

ועוד…

מדוע כדאי לייבא רהיטים מטורקיה?

טורקיה היא אחת מהייצרניות הגדולות בעולם בתחום הרהיטים, היא מיצאת רהיטים לאירופה, ארה"ב, אפריקה, אסיה ואוסטרליה.

הרהיטים שלה ידועים בעיצוב מודרני, קלאסי וחדשני.

עלות היצור בטורקיה זולה יחסית לצד איכות חסר פשרות.

אנו מזמנים אתכם לעיין בקטלוג של חברת NIL

קובלט סחר בע"מ – יבוא רהיטים מטורקיה: ליווי יבואנים לכל מטרה

אנו מייצגים מספר יצרני רהיטים בטורקיה

NIL – יצרן סלונים, ספות, מיטות, מזרנים, ראש מיטה, מיטה עם תא אחסון, מיטה זוגית, מיטה בודדת ועוד.. קטלוג רהיטים מטורקיה

הכל ניתן למצוא בקלות באמצעות חברת הסחר הבינלאומי "קובלט" המתמחה בשוק הטורקי ובמציאת הרהיטים המתאימות ליבואן. החברה תלווה אותך, יבואן יקר, עד למימוש העסקה והגעת הסחורה ליעדך.