אפא ראקי Efe Raki 2018-04-15T10:24:53+00:00

אפא ראקי – Efe Raki

אפה ראקי היא מהחברות המובילות בטורקיה בתחום הערק. היוזמה של EFE RAKI לייצור ערק החלה ב-2002 בעקבות ביטול המונופול הממשלתי על ייצור ומכירה של משקה אלכוהולי מזוקק. בתחילה יוצרו 5 מליון ליטרים של ערק, אך כדי לענות לדרישות השוק הגדילה EFE RAKI את הייצור ל-10 מליון ליטרים של ערק.

למיצוב הנכון, שכלל שיווק והגדרת אסטרטגיות קידום, היה תפקיד חשוב בהצלחה של הערק ובהערכת הלקוחות. איכותו של הערק החדש תאם את טעמם של הצרכנים ויצר צרכנים נאמנים למרות מבנה השוק. להגיע לצרכנים עם טעם מיוחד כולל אסטרטגיה שיווקית עתידית.

החידושים של ערק זה הינם ייחודיים ובטוחים בהתייחס לצרכנים, ולמרות שהמתחרים ניסוי לחקותו, הינו ייחודי. בעקבות התוצאות הטרגיות שנחשפו על ידי שערוריות בארצנו, יצרני הערק אפה ראקי הנהיגו חידושים בתחום האבטחה של הבקבוק. אפה ראקי פיתוח מכסה לבקבוק בצורת כדור שאינו ניתן לזיוף, תודות לשיטה בטיחותית שפותחה על ידי החברה. הסרט האדום המופיע לאחר פתיחת הבקבוק, אינו נעלם כאשר סוגרים את הבקבוק והוא מהווה מצעי ביטחון נוסף. בנוסף, מודפס בלייזר קוד הייצור ותווית עם הולוגרמה כלולה בין יתר אמצעי הבטיחות. אפליקציות כאלה כמה חשובה ליצרן הבטיחות של הצרכנים.

בשוק הערק ננקטו רק מכירות ולא השתמשו באמצעים שיווקיים במשך שנים. אפה ראקי הובילו חזון חדשני.

לאתר החברה